سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدرتمندترین وبلاگ دانلود

9 دیکشنری آنلاین فارسی و انگلیسی قدرتمند

امین دشتی دیدگاه

معرفی 9 دیکشنری قدرتمند فارسی به انگلیسی و به العکس به صورت آنلاین که همه آنها ایرانی هم هستند .

dictionary, دیکشنری, دیکشنری آنلاین 

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: معرفی سایت، دیکشنری

ساخت تم در داخل گوشی سری 60 ورژن 3 نوکیا

امین دشتی دیدگاه

نرم افزار بسیار قدرتمند و جالب تم ساز امکان ساختن تم در محیط گوشی را برای کاربران فراهم می کند. این نرم افزار با کاربرد بسیار ساده تم های بسیار زیبایی را در درون گوشی ایجاد می کند. وجود 6 طرح پیش فرض برای ساختن تم کمک زیادی به سادگی کار با این نرم افزار می کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: نرم افزار موبایل، تم موبایل

تمام آهنگ های Crazy Frog

امین دشتی دیدگاه

تمامی آهنگ های Crazy Frog که امروز در تمامی جهان با صدای معروف و جالب خود در تمامی جهان شناخته شده است. این زنگ ها کوتاه و کم حجم بوده و مورد استفاده برای زنگ اس ام اس می باشد.

crazy frog 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: گالری موزیک، زنگ موبایل

تم ساز گوشی های سونی اریکسون 3.32

امین دشتی دیدگاه

با این برنامه هر شخصی میتواند تم مورد علاقه خود ، کاملآ به سلیقه خود و برای گوشی سونی اریکسون خود بسازد . مدت هاست که تم ساز سونی اریکسون علاقه مندان و کاربران بسیاری را در سراسر دنیا با گوشی سونی اریکسون خود پیوند داده و این اقدام شرکت سونی اریکسون باعث شده که هم افراد زیادی برای لذت بردن از گوشی خود به صورت آماتور و حرفه ای تم سازی کنند هم و هم برای استفاده دیگران و هم باعث شده به دلیل وجود این برنامه و برنامه های مشابه ، شرکت سونی اریکسون فروش خوبی نیز در بازار داشته باشد و ساخت چنین برنامه ای را میتوان به سیاست های این شرکت در اصل ژاپنی نیز نسبت داد .

Sony_ericsson_Theme_creator 

در مجموع باید گفت که این برنامه از زمان ورود باعث به وجود آمدن خوشحالی بسیار زیادی در بین کاربران سونی اریکسون _ شده تا همه آنها از گوشی در دستشان لذت ببرند و همه آنها را تم ساز کرده . قابلیتهای بالا و راحتی و سادگی این برنامه شهرت زیادی را به آن داده و در سرتاسر دنیا طرف داران و استفاده کنندگان زیادی پیدا کرده که طیف بسیار بسیار اندکی از این مجموعه شامل ایرانی ها میشود . امیدواریم روز به روز به  این مجموعه افزوده شود تا شاهد افرادی باشیم که از استفاده گوشی خود لذت میبرند و با استفاده از این برنامه تمی یا تمهایی را استفاده میکنند که برایشان ایده آل است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: تم ساز موبایل، تم موبایل

?بازدید امروز: (108) ، بازدید دیروز: (141) ، کل بازدیدها: (968414)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ